امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سایت شما در
نویسنده پیام
news آفلاین
داره خودمونی میشه
انجمن وبلاگ نویسان
ارسال‌ها: 14
موضوع‌ها: 14
تاریخ عضویت: May 2012
اعتبار: 0
ارسال: #1
سایت شما در


معیار مناسب دیگر که احتمالا در تمام نرم افزارهای آماری نیز آن را خواهید
یافت، پیگیری کلمات کلیدی است.اغلب این نرم افزارها هم کلمات کلیدی پولی و هم
کلمات کلیدی طبیعی را پیگیری می‌کنند. پیگیری کلمات کلیدی پولی به نوع نرم افزاری
که استفاده می‌شود بستگی دارد، اما در مورد کلمات کلیدی طبیعی تقریبا تمام نرم
افزارها قادر به پیگیری آن‌ها هستند.

‏ارزش پیگیری کلمات کلیدی طبیعی در این است که می‌توانند در فهم نحوه ‏پیدا شدن سایتتان به شما کمک کنند. در واقع
لغات و اصطلاحاتی که بازدید کنندگان با استفاده از آن‌ها به سایت شما رسیده‌اند می‌تواند
به عنوان معیار خوبی برای نقطه نظر آن‌ها در مورد فعالیت شغلی شما در نظر گرفته
شود. به عنوان مثال معمولا مردم جستجوی خود را روی اصطلاح "سرویس‌های
مالی" انجام نمی‌دهند، بلکه به جای آن از اصطلاحاتی مثل "بازار سهام" یا "حساب پس
انداز" و یا حتی "حساب جاری" استفاده می‌کنند. نرم افزارهای
آماری که این کلمات را پیگیری می‌کنند می‌توانند در کنترل و تحلیل کلمات کلیدی کارآمد
برای سایت شما مفید واقع شوند و کمک کنند که همچنان رتبه خود را در بالای فهرست
حفظ کنید .

دیگر داده‌های آماری

‏هنوز چند معیار آماری دیگر وجود دارد
که ممکن است مایل باشید آن‌ها را نیز دنبال کنید . این داده ‏ها تصویر واضحی از ترافیک سایت، رفتار
بازدید کنندگان و نحوه همبسته بودن آن‌ها از نظر
موقعیت و قابلیت‌های تاکتیکی، به شما ارائه خواهند کرد.


‏برخی از این معیارهای آماری عبارتند
از :


·
Page views (نماهای صفحه)


·
بازدیدکننده منحصر به فرد


·
کلمات کلیدی استفاده شده توسط موتور جستجو


·
صفحات بازدید شده


·
اطلاعات مکانی


·
قابلیت‌های تکنولوژی (مرورگرهای وب، سیستم عامل‌ها و غیره)


‏دانستن نحوه پیگیری نتایج SEO ‏می‌تواند در استفاده از تمام منابع موجود برای تحلیل نتایج و
ایجاد تغییرات لازم برای بهبود رتبه و دسترس پذیری سایت و در نتیجه افزایش میزان
فروش و سود به شما کمک کند.

تحلیل رقابتی

تحلیل رقابتی از جمله گام‌هایی است که باید از همان نخستین لحظات شروع تلاش‌های
SEO ‏ آغاز گردد. این گام باید در صدر فهرست دستور کارها، در کنار
تحلیل لغات کلیدی و حتی پیش از تگ گذاری سایت قرار گیرد.

‏تحلیل رقابتی همانند تحلیل‌های آماری، تبدیلات و دیگر المان‌های سایت پدیده‌ای
مداوم و پایان ناپذیر است. رقبای شما تغییر خواهند کرد، آن‌ها نیز همانند شما
خواهند آموخت که چه طور می‌شود بهتر به موتور جستجو دست یافت. تنها راه پی بردن به
کارهایی که آن‌ها انجام داده‌اند و شما از آن‌ها غافل بوده‌اید تحلیل کارهایی است
که انجام داده‌اند.

‏زمانی که در حال انجام این پروسه تحلیلی هستید، نخستین چیزی که باید توجه
داشته باشید این است که، شما فقط رقبای مستقیم را بررسی نمی‌کنید و باید از رقبایی
که در صدر رتبه بندی جستجو هستند نیز آگاهی داشته باشید. حتی اگر نتایج آن‌ها با
شما متفاوت باشد. برنامه ریزی کنید که هر هفته چند ساعت از وقت خود را به این تحلیل‌ها
اختصاص دهید. باید همه سایت‌هایی را که در رتبه بندی از شما برتر هستند را بررسی
کنید ، خصوصا 5 تا 10 ‏سایت اول فهرست SERPS‏ را.

‏برای انجام یک تحلیل رقابتی واقعی باید به دنبال موارد زیر باشید:

·
رتبه بندی سایت: سایت در کجای فهرست SERPS ‏رتبه بندی شده است؟ خصوصا به 3 ‏تا 5 سایت اول توجه کنید .


·
اشباع صفحه: چه تعداد
از صفحات رقیب نشان گذاری شده‌اند؟ تمامی صفحات یک سایت نشان گذاری نخواهند شد،
اما در صورتی که رقبای شما تعداد کمتر یا بیشتری از صفحات سایت خود را نشان گذاری
کرده باشند، آنگاه این مسئله می‌تواند به عنوان موضوعی در نظر گرفته شود که شما آن
را مورد توجه قرار نداده‌اید.


·
داده متا: رقبای شما
از چه نوع داده متا استفاده کرده‌اند؟ با داده شما چه تفاوتی دارد؟ به خاطر دارید
که با انتخاب گزینه Source‏ از منوی View در مرورگر وب می‌توانید به کد منبع دست یابید.


·
طراحی سایت : وب سایت‌های
رقبایتان چگونه طراحی شده‌اند؟ معماری و تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در سایت
فاکتورهایی هستند که در چگونگی رتبه بندی شدن سایت شما تاثیر گذار خواهند بود.


·
فایلrobots.txt: فایلrobots.txt برای
شما قابل دسترس است. مشاهده آن می‌تواند اطلاعات ارزشمندی از کارهایی که رقبایتان
برای موتورهای جستجو انجام داده‌اند ارائه کند.


·
کمیت وکیفیت محتوی: کیفیت محتوای سایت‌های رقیب چقدر است؟ آیا همه آن‌ها
از نوع اصل هستند؟ کپی برخی از آن‌ها کپی برداری شده‌اند؟


·
کمیت وکیفیت لینک: از استراتژی‌های لینک زنی رقبا می‌توان به عنوان سرنخی
برای پی بردن به دلیل موفقیت رتبه بندی آن‌ها استفاده کرد. به ساختار لینک‌های آن‌ها
توجه کنید.آیا ساختاری منطقی است؟چگونه؟ اما اگر نیست، سعی نکنید از آن پیروی کنید
.
05-12-2012، 05:55 AM
ارسال‌ها پاسخ


پرش به انجمن:

دانلود فیلم زهرمار /  زنجیر صنعتی /  شیشه حمام /  متخصص دندانپزشک کودکان /  دانلود آهنگ جدید /  متخصص دندانپزشک کودکان /  تورهای نوروز 99 /  لیبل اموال /  سپهر360 :بلیت هواپیما /  تور ازبکستان نوروز 99 /  کتراک /  دستگاه تصفیه آب خانگی /  دکتر متخصص زنان /  قیمت خانه کانادا /  کلینیک طب سوزنی /  طراحی کاتالوگ /  تشریفات عروسی /  خرید گیفت کارت /  خرید میل سرور /  نوبت دهی پزشکان شیراز /  رزرو هتل /  خرید گیفت کارت /  افزایش فالوور /  سفید کردن دندان /  هزینه کاشت مو /  شیشه نشکن /  کرکره اتوماتیک /  iran tour /  گیفت کارت /  تور /  پنل اس ام اس /  ابزار وبلاگ /  قالب میهن بلاگ /  قالب بلاگفا /  قالب وبلاگ /  آپلود عکس /  گالری عکس 
خرید vpn ساکس پیش بینی فوتبال